بارقه ی امــــــــــــــید....


بارقه ی امــــــــــــــید....


به نام او

عجب دنیایی این دنیای ما!

راستش خیلی دلم گرفته، از همه چی خسته شدم، درسته اینهمه پست های امیدوار کننده گذاشتم یه وقت فکر نکنید همش شعاره، بالاخره گاهی آدم دلش میگیره، غیر این باشه طبیعی نیست.

به نظر من که دنیا واقعا خیلی فریبنده است.چرا؟ الان توضیح میدم، چون تا وقتی بچه ایم انقدر واسمون جذاب و رنگاوارنگه که دلمون میخواد هر چی زودتر بزرگ بشیم چون اون موقع محدودیم، اما همین که بزرگ میشیم می فهمیم بله همش افسانه بوده، خبری از اونهمه جذابیت و تنوع نیست، منظورم اینه که تا بچه ایم خیلی چیزای جدیدی واسمون هست ولی وقتی بزرگ میشیم دیگه همه چی برامون خسته کننده و تکراری میشه، درست مثل الان من. برای مثال همین خواهرزاده خودم که الان تازه داره 2 سال و تموم میکنه تا چند ماه پیش که نمی تونست راه بره وقتی یه چیزو از دور می دید انقدر دست و پا می زد که آدم دلش واسش کباب میشد، چون نمیتونست راه بره یا هیچ کاری کنه.

وقتی بزرگ میشیم می فهمیم اون چیزی که فکرشو میکردیم با اون چیزی که الان هست خیلی فرق داره، دلمون میگیره بیشتر این اتفاق بین سنین 18 تا 25 واسه آدما پیش میاد. از اینکه همه آرزوهامون باد هوا بوده، تو 13،14 سالگی که به قول معروف کله مون خیلی باد داشت و تازه داشت چشم و گوش مون باز می شد دنیامون خیلی جذاب بود. فکرشو کنید تا زیر 20 سالیم بهمون بگن بچه ناراحت میشیم بهمون برمیخوره، اما همین که 20 سال رو رد کردیم دلمون میخواد بهمون بگن هنوز تو بچه ای، از اینکه بهمون بگن بچه خوشحال میشیم، خیلی مسخره است نه؟!

دنیای بچگی هرچند خریت ولی خیلی قشنگ و شیرین و بی ریاست، 13، 14 سالگی منظورم نوجوونیه که از 12 تا 18 هم خوبه. اما 18  رو که رد کنی دیگه هیچی واست قشنگ نیست، دلت میگیره از دست دنیا، زمونه، چون میفهمی نوجوونی رو که پشت سر گذاشتی اونجور که باید بود قدرشو ندونستی و اینکه دیگه خبری از شیرینی نوجوونی نیست اصلا انگار اونجور که حساب کتاب کرده بودی هیچی سرجاش نیست، ناراحت میشی از این که بهت بگن تو که دیگه بچه نیستی...یه وقت چشم وا میکنی میبینی قدر جوونیتم ندونستی همش تو حسرت سالهای قبل بودی...

شما رو نمی دونم نمونه ش خود من، تجربه ی من که از زندگی اینه،البته همیشه همه جا استثنا هست ولی اکثرا با تحقیقاتی که من داشتم آدما و نگاهشون به زندگی تو هر دوره همین جوریه که من توصیف کردم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: f.j | تاريخ: جمعه 8 / 4 / 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |